Mr på morfin

Pratade just med Mr, han lät ju inte så jätte kaxig kan man säga. Han hade tydligen fått åka ambulans in till sjukhuset, fått morfin på vägen dit men det hade inte hjälpt.. Han skulle få ligga kvar över natten, så jag frågade hur han skulle komma hem imorgon. Han berättar att hans päron skulle hämta honom, och att dom nyss hade vart där. Det kändes verkligen jätte trist att höra, eller det är väl fint att dom åker dit. Känns mindre fint att det inte var jag som åkte dit, eller kunde åka dit. Usch nu ska jag inte få detta att handla om mig, min älskling ligger på sjukhus, har blivit opererad och har ont. Men ändååå så kan jag inte låta bli att störa mig på att hans päron fick möjligheten att träffa honom.. Hörde han av sig till dom innan mig? Säkert.. Får se hur det blir imorgon, om han vill hit.. Vem vet han kanske stannar hos sina päron?
Nä nu får jag ge mig.. Tycker så synd om Mr.. Vill inte att han ska ha ont, önskar att jag var hos honom så jag kunde få krama honom. Jag ska försöka knåpa ihop ett sms till honom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback