Min biologiska klocka är liten och rosa

Ja jag försöker att inte grunna allt för mycket hur Mr mår, men det är svårt..

Nu ska jag iaf försöka lägga upp bilderna som jag inte lyckades med tidigare idag..

 


Denna klänning hittade jag när jag var i Kista med skrutt och Mr, vårt uppdrag var att shoppa up mina presentkort. Denna hittade jag på Carlings (hade inget presentkort där..) men det kostade enbart 99 spänn! Och den satt verkligen som en smäck! Helt underbar klänning! Det är en riktig sommarklännings som gör sig bäst utan tjocka tights och koftor så den får vänta in våren/sommaren.


Bilderna blev inte så bra, försökte ta en bild när jag hade klänningen på mig men det gick inte alls, så det fick bli en "galgbild" och en tackig close up. Ser du att det även är små gröna larver i äpplena? Sött!


Om man kunde plocka fram min biologiska klocka så skulle den antagligen se ut så här.. Rosa och..


..och väldigt väldigt liten!
Närå.. Mr hittade denna klocka på Åhléns (där hade jag presentkort) och den var ju bara för söt för att inte få följa med hem, om jag minns rätt så kostade den 25 kronor!



Detta var några av de saker som jag lyckades shoppa ihop, köpte även ett nytt fint nagellack från IsaDora, Summer Red heter färgen. Fast det är ju ett tag kvar till sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback