Måndag

Imorse så var vi alla tre väldigt trötta, jag och Mr somnade nog vid tre och skrutt somnade också sent. Men det var bara att "skutta" upp när klockan ringde klockan åtta imorse.
Igår kväll när skrutt skulle lägga sig så säger hon till mig:"Jag vill sova i sängen med dig, Mr och Yasmin" (hon sa visserligen inte Mr..) Naaww, sötaste söta. Både jag och Mr höll på att smälta, men hon fick sova i sin säng ändå. Men visst vore det mysigt med alla mina raringar i sängen tillsammans :)
Yasmin är förresten min mor och fars katt, vet inte om jag skrivit om henne? Vi har vart kattvakt sen i torsdag. Och hon är kanske världens mysigaste katt! Oerhört trevlig och kelig, men samtidigt väääldigt skev katt, på ett underligt och roligt sätt.
Så nu har jag och Mr börjat kolla katt! Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback