Framtidsplaner

Mr har pratat om att han skulle tycka att det var så kul om vi jobbade typ i samma galleria eller centrum, då kunde vi åka dit tillsammans, äta lunch tillsammans för att sen på kvällskvisten åka hem tillsammans. Sen jobba där hela våra liv så vi kommer vara kända som det där gamla rara paret. Han är fin min karl. Visste inte att det fanns killar som fanstiserade ihop ens framtid så som jag själv kan göra.
Idag kom jag nog på det bästa iaf! Jag ser framför mig hur vi delar ett kontor i vårt framtida hem, med skrivborden mittemot varandra. Jag sitter och författar och illusterar barnböcker medans Mr skriver hockeyartiklar till webtidningar och vanliga tidningar, vi kan bolla idéer och tankar, gå ner på stan för en långlunch, kanske en kaffe och lite hångel. Komma hem och jobba några timmar till innan man sen går för att hämta skrutt på dagis, komma hem laga någon god middag, inge stress, inga direkta måsten.

Så skulle jag absolut kunna ha det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback