Besök?

Denna vecka ska jag få besök kanske två gånger! Det ni! Jag och Annelie pratade om att ta en fika för hon är tydligen ledig några dagar nu i veckan. Sen så messade Kim igår och frågade om jag hade tid och lust att ses, det har jag! Så hon ska antagligen komma hit på onsdag, om jag minns rätt. Mr är också ledig så han ska också haka på. Kom att tänka på en sak när jag frågade Mr om han ville hänga med oss. I tidigare förhållanden har det oftast vart så att man alltid har hängt med killens vänner, men när det har kommit tillfällen för oss att hänga med mina vänner så har det vart "Nä men du har roligare om du hänger med dina vänner utan mig" typ. Varför är det så? Jag har underbara vänner, inga konstiga, knepiga, otrevliga människor, men alltid när jag har umgåtts med dom så har jag gjort det själv. Så därför blev jag glad när Mr sa att han ville följa med, att det skulle bli trevligt att kanske lära känna henne lite. Det är så man ska tänka! Åh Mr.. Du är så fin.

Nej nu ska jag gå och tvätta, små kalsipper i storlek S! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback