Ska det vara så jävla svårt?

Tänk att de simplaste sakerna tydligen kan vara så svåra för folk. Om det står att din tvätt tid tar slut kl 11, vad är det du inte förstår?
Min tid började kl 11 kommer ner 5 över och då är det fortfarande tvätt i maskinerna, det är som tur färdigt tvättat men ändå. Så jag väntar tills klockan är 20 över då har fortfarande inte någon förbarmat sig över sin tvätt. Synd! Så jag slet ut tvätten och la dem i de där rullvagnarna, så började jag tvätta min tvätt.
De kommer ju inte hinna torktumla sin tvätt under tiden jag tvättar min maskin, om de inte gick ner sekunden efter jag gick upp. Men det är ju inte mitt problem..

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, allt bra idag? :P

2010-08-24 @ 11:42:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback