Förra veckans bravader..

I onsdags så drog jag och Mr ut, senare så gjorde Frida oss sällskap. Var bara en liten spontan utgång, men satan vad kul det var! Mamma blev lite på lyset! ;) Jag dansade och sjöng som bara den!
I fredags så skulle Mr repa, ja visst sörrö han har ju äntligen börjat lira lite bas. Iaf.. så var vi hemma hos David och drack lite, sen drog Mr och repa. Jag satt kvar hemma hos David och drack och snackade och lyssnade på en del musik.
Var ganska galet, tror vi var där till fyra.. Mange somnade i soffan och snarkade som bara den, karln blev liksom helt blå i ansiktet när han snarkade, syrebrist de luxe.
Vi lyssnade väl på Trolololololololo ungefär tusen ggr under kvällen, den var väääldigt rolig när man var en smula på pickalurven.
Pratade med en i kretsen där som har vart med på alla fester och liknande men som jag aldrig har pratat med, varför vet jag inte, men skit trevlig var han!
David fick sitt huvud rakat, var meningen från början att jag skulle raka men helt plötsligt stod Gripen där med apparaten i handen så då fick han fixa. Är nog ganska glad över att jag slap raka, för fy fan vad de höll på att härja, de ockuperade fan badrummet hälften av kvällen /natten.
Ja det var en trevlig kväll, svårt att sammanfatta den. Men klicka på länken här ( http://www.youtube.com/results?search_query=trololololololololololo&aq=2sx ) så beskriver den kvällen ganska bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback