Va fean då!

Försökte mig på att boka biljetter till Flioght of the conchords, gick inte alls.. Satt och kollade på lite kläder på H&M samtidigt, tänkte jag att eftersom det inte går att boka och köpa biljetter då kan jag ju beställa lite kläder från H&M istället.. Va? VA?! Hur tänkte jag nu? Jag var tvungen att dunka mitt huvud hårt i skrivbordet två tre gånger, jag beställde inte några kläder..
Mr köpte kläder igår, jätte fina!Ett par byxor typ chinos och en asfin vårjacka. Han har ett tag pratat om att han vill ha chinos, så jag hittade ett par Elvine, sen så hittade jag en jacka åt honom, också den var Elvine. Jag älskar Elvines jackor. Försökte ju hitta en vinterjacka till mig i märket men tyckte att det blev lite väääl dyrt.. Men fina jackor har dom iaf!


Denna jacka köpte Mr, finna på zoovillage.com för 999 spänn


Och dessa fin fina chinos köpte han, 799 kr på zoovillage.com


Kommentarer
Postat av: . . . .

Vet du en hemsida där var det finns "Elvine jackan" den som du köpte för att i Zoovillage så finns inte dom kvar och jag vill gärna ha sånna som du köpte :)

2012-04-03 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback