Sol!

På våran balkong är det nu 16 grader men det känns som 25! Man kan sitta i linne och det är fortfarande varmt! Jag var där ute för att spraymåla balkonglådan (orange), men sen var jag tvungen att sätta mig ett tag och njuta av värmen. Tror att ett par fräknar kan ha dykt upp på mig!
Har ju stora planer för min (okej.. våran..) balkong. Den kommer gå i orange, svart och vitt! Som sagt balkonglådorna blir orange och i dom kommer det antagligen sitta tagetes, inte min favorit blomma men de är helt rätt i färgen och tackasamma. Sen blir det en krasse i mixade orange färger som ska få klättra hejvilt på våran spalje. Är det nån som vet om alla krasseblommor är ätbara eller bara vissa sorter? Sen så skulle jag vilja ha någon solros, sån där djuupröd historia, ska kolla om jag kan hitta någon sort som inte blir 3 meter.. Jag vill ju njuta av dom, inte grannen..
Jag har några fällstolar från Ikea som jag ska hämta hos exet, de är vita men jag funderar på att sy nå enkla dynor, har hittat ett kanon fint tyg på Ikea, Gunilla heter det och kostar 49kr/m. Perfekt!



Detta är Gunilla, sååå snyggt!


Ohh ska bli så mysigt att få sätta igång på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback