Smink fyndat

Har jag berättat om mitt fynd som jag gjorde häromdagen?
Jag var på Kicks och letade hårfärg (ovanligt..)
Förut stegade jag mot IsaDora och liknande märken. Men helt plötsligt så står jag och kollar Clinique, Lancome och en massa annat spännande, kom på senare att det är Mr som förstört mig.. Sedan tog jag ett var runt de billigare märkena, å där på ett bord så står det en skylt allt på bordet 50:-/st! Ohooo! Massa fint Nouba smink! Köpte två lösa ögonskuggor och två "fasta", kanon fina är dom! Kollade just vad ögonskuggorna kostade, de lösa kostar på www.eleven.se 149:-/st och de "fasta" kostade 165:- toppen!
De som jag kallar fasta heter Nouba Single Eyeshadow och de lösa heter Nouba Spicegold. Hittade två fin fina Spicegold färger på www.eleven.se som jag kanske måsta unna mig någon dag :)
Men jag skulle vilja ha en som är riktigt äppelgrön, eller mörkare. Tips?



Titta vilken fin! Spicegold, Röd nr 33


Kan det bli mycket blåare? Spicegold, Klarblå nr 36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback