Personalfest

Mina päron kom hit i fredags för att hämta skrutt, vi fikade och jag fick ett strykjärn i födelsedags present! Tjoho! Nu kan vi göra pärlplattor igen!
När dom hade åkt kände jag mig lite hängig, trodde att det var på grund av att jag inte käkat. Så jag började fixa mig och åkte sedan iväg och mötte upp Mr.
Dom hade dukat upp långbord när vi kom dit, jag och Mr hittade ett bord som var helt tomt. Perfekt kände jag.. Det var en massa folk från Mr´s jobb men jag kände inte alls för att mingla..
Fredrik Wikingsson var där och var konferencier, det skulle även delas ut priser till folk som gjort bra ifrån sig inom service. Förövrigt så den enda som var där som jag kände (förutom Mr) var nominerad och vann! Fin fina priser, skumpa, en liten statyett och 15.000 i resecheckar!
Såg ju även Alcazar.. Ja de varken växte eller något annat. Alltid kul att se "live" uppträdanden på sitt sätt..
Jag har vart på denna festen två gånger tidigare och det har jämt vart så sjukt bra mat, i år var det inte lika spännande.. Tror de hade lagt ner pengarna på priserna istället kändes det som.
Var ju även på förra årets fest som jag började hänga med Mr, så vi satt och var lite nostalgiska.
Ja jag skrev ju tidigare att jag var lite hängig av början av kvällen.. det satt i.. Hade ont i huvudet och mådde riktigt dåligt, men det kom och gick.. Så jag kämpade vidare. Men jag drack inte så värst mycket..
Ah! Måste ju berätta en händelse! Jag skulle gå på toa, det där med toaletter har dom inte tänkt igenom inför dom där festerna, i lokalen finns det nämligen bara två(!) damtoaletter. Gick iaf in och köade, och det var sånt jävla liv där inne, sex kvinnor på en yta som inte var mycket större än 2x2 m som tok kacklade! Om man då tänker på att jag hade en härlig huvudvärk vid detta tillfälle så kan man ju kanske förstå hur kul det var.. Så kommer det in en till tjej som undrade om det var kö "Ja det är kö, det är vi två sen tror jag det är hon" sa en tjej och pekade på mig. "Jaha" suckar tjejen, "Nä men det är ok, jag drar nu" sa jag som fått nog av kacklet. Då frågar en av tjejerna "Fick du nog nu?" jag log och svarade "Ja det kan man säga"
Går till andra toaletter en bit bort och går tillbaka, när vi kommer in så är det några som hugger tag i Mr och börjar prata med honom, så presenterar han mig för dom och då ser jag att det är samma gäng som stod på toaletten! De är kollegor till honom.. Först tyckte jag det var lite pinsamt, sen slog det mig att det var fan inte jag som stod och kacklade som ett par äggsjuka hönor!
Innan kl var tolv så drog vi, vi bestämde oss för att ta en vända förbi Garaget.
Vem ser vi vid dörren om inte mitt ex? Mr blev lite nervös, vi har ju inte träffat honom sen jag berättade att vi var tillsammans och det lär ju va typ ett halv år? Iaf så märkte jag att Mr försökte lirka sig ur min hand, förstår honom, känns bara onödigt på sitt sätt att göra det värre, samtidigt som det inte ska spela någon roll..
Vi pratade lite granna innan vi gick in, iaf jag och exet. Jag och Mr gick in och köpte varsinn öl, efter ett tag ser vi att han står och kramar på någon tjej (en av de gamla tanterna säkerligen, läs tidigare inlägg) Sen så drog han, så han kanske got lucky eller något.
Ingen annan vi kände var där så det var ju lite trist.. Men i det stora hela så var det trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback