Kapp Ahl i mitt hjärta!

Satt och kollade lite kläder, H&M, Gina Tricot.. och av en slump så kom jag in på Kapp Ahl´s sida, hittade en flik som hette Vintage "Nice tänkte jag" klickade och blev kär! Shit hittade så mycket fint!


Klänning från Kapp Ahl, 249:-


Se ett sånt fin förkläde! Tänk att i sommar servera nybakade bullar och saft med det där runt midjan! Tjusigt!
Kapp Ahl, 199:-



Söt!
349:- från Kapp Ahl


Ahh oooh! Kan inte låta bli att utstöta små ljud när jag ser denna klänning, låt den bli min? Please?
399:- Kapp Ahl


Så fin! Tänk ett midsommarfirande i denna, eller varför inte ett giftemål?
Kapp Ahl 499:-


Ja vad ska man säga? Så fint så det gör ont..
Kapp Ahl, 499:-


Fin fin halternecktopp från Kapp Ahl för 279:-


Hittade denna söta lilla klänning till skrutt!
Kapp Ahl 299:-


Denna är ju för söt! Men fanns inte i skrutts storlek, man kan ju iofs pressa i ungen ;)
Kapp Ahl 199:-



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback