Jobba Valborg

Känns si så där.. Från början kändes det ok.. Men sen? Inte helt ok..
Mr lär grilla och dricka bira med med sina vänner i S-parken, frid och fröjd. Men så såg jag att David skulle höra av sig till Mr´s ex om helgen.. Ska hon sitta med min babe och grilla och dricka öl medans jag vänder korvar? Hmm känns inte helt ok..
Ja jag veet det var aas länge dom var tillsammans men det spelar ingen roll.. Jag fattar liksom inte hur han kan vart tillsammans med henne, visst hon är snygg och så där men så sjuuukt, ja.. otrevlig, osmidiga.. Hlet uppsnurrad i sig själv.. Vi pratade om det för ett tag sedan, och hon sa att hon var likadan då när dom var tillsammans, eehh ok? Varför är man tillsammans med en sån? Han menade på att det tog ju faktiskt slut sen också. Jaa visst men efter åtta månader? Plus att dom kände varandra innan? Han fattade inte innan dom blev tillsammans att hon var elak? Sen tog det ytterligare åtta månader innan han fattade? Ja du.. vad säger man? Korkade karl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback