Jobb och ensamkväll? (varning för känsliga tittare!!)

Japp om en timme så beger jag mig till jobbet, ska jobba till kl 18, Mr slutar kl 17. I mitt egoistiska sinne kan man ju tycka att han kan åka hem och göra middagen klar tills jag kommer hem. Men nej, han ska hem till Daniel och kolla UFC. Jag ska ju jobba resten av veckan så det blir ju inte så jätte mycket umgås, och jag sa att jag tyckte det var märkligt att han då prioriterade Danne, han är nämligen ingen "sån" kille, förutom nu då.. Han förstod inte alls vad problemet var och att han var ju ledig i helgen och bla bla.. Ja men jaaag är inte! Han förvandlades från Mr till en "vanliga" kille, är läskigt att det kan slå om så fort.
Mr skiljer sig oerhört från alla tidigare killar jag träffat och vart tillsammans med, så man blir lite bortskämd med att han är en bra kille. Så när "killgenen" slår in då blir man lite överraskad.
David fyller år idag också, och han bor ju hos Danne för tillfället så då kan dom ju passa på att fira honom med lite UFC. Svettiga blodiga karlar vill ju alla ha.. eller var det bara jag?


Joe Daddy Stevenson har fått lite smisk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback