Indiska!

Vet inte om jag lagt upp det som jag hittat på Indiska´s hemsida.. Men då blir det en repris om inte annat!
Jag och Mr ska kanske på en liten shopping runda i helgen, då läär jag ju besöka Indiska!


Fin! Tror också att Mr skulle gilla denna, då han har pratat om att han skulle vilja ha en oljelampa, denna finns på Indiska för 99,50! Inte alls dyrt!


Ohh fina krokar! Skulle vilja ha dessa i hallen eller i badrummet! När man har en fin hall och badrum förståss.. Står att de kostar 39,50 och det lär ju vara styck. Också från Indiska.


Försöker hitta kjolar som INTE är enfärgade eller jeanskjol, hittade denna på Indiska. Såå söt! Bara ett litet linne och sen en kofta till när det blir kallt. Såå sött! 249:- på Indiska.



Denna är kanon fin! Jag gillar stickade och virkade kjolar (denna är virkad) för det blir så fint fall i dem. Är dock lite synd att denna är vit, hade vart fin i turkost tycker jag, kanske kan man färga? Hmm.. Kostar 399:- på Indiska.


Men klänningar är ju min grej, har försökt att rensa ut lite klänningar, men jag använder ju faktiskt alla! Är ju det jag använder (och kjol). Denna är iaf kanon fin! Är lite synd att den inte är mer urringad i halsen men det är ju inte en sån modell.. Jag trivs inte så bra med höga halsringningar. Sätt på mig en polo och jag dör.. Denn kostar 299:- på Indiska.


Åh! Åh! Åååhhh! Vill haaa, så himla söt! Blir alldeles glad i själen när jag ser denna, och ett par vita tygskor till, snyggt! Måste man ju köpa skor också, attans! ;) Indiska 249:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback