I love Maria Montazami

Hon är ju bara så söt! Hennes sätt släpiga sätt att prata, hennes toffsar.. Nej förlåt! Tassels! Hennes jätte hår! Att hon kan shoppa en kudde som kostar lika mycket som en månadslön (om inte mer) utan att blinka. Hennes förkärlek till ostbågar.

Citat:
"Stå där och skryta som en annan.. skrytnisse.."
Nej nån skrytnisse vill man ju inte vara!

Citat:
"Det hade vart lättare om jag var ful i allt då hade jag kanske vart fin i nått"
Tihi sötaste!


Maria Montazami om sitt läppstiftsberoende:
http://www.youtube.com/watch?v=Q838Uf2Z2e8


Fakta:
Maria Montazami, född 1965 i Västerås, blev under det sena 2009 en av deltagarna i TV3-serien Svenska Hollywoodfruar.År 1987 åkte hon på semester till Los Angeles, USA, för att hälsa på sin syster. Hon stannade sedan i Los Angeles för att först arbeta som au pair och senare som servitris på en restaurang.
Där lärde hon känna ägaren Kamran Montazami, som ursprungligen är från Iran och som hon senare gifte sig med. Ett par år senare blev Kamran Montazami en mycket rik och framgångsrik mäklare och
de flyttade till Laguna Niguel, Kalifornien, där de har uppfostrat fyra barn: Sara , Hanna , Emma och Nicholas. Idag är Montazami hemmafru.

Maria har även en blogg som jag kommer följa slaviskt: http://www.amelia.se/blogg/maria-montazami

Det som också är lite kul är att jag behöver inte tjata på Mr för att få titta på Svenska Hollywoodfruar, han tycker nämligen Maria är minst lika rar som jag tycker! Igår när vi kollade och han insåg att han inte skulle få se Maria hålla sitt tal, för att det visas i nästa program och när han då kom på att han jobbar sent nästa måndag, ja då var det inte långt till tårarna ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback