Härlig start på dagen?

Imorse så satt jag och Mr på balkongen och njöt.
Rätt som det är ser jag exet, han går förbi här när han är på väg till sin bil nämligen.
När jag såg at han såg mig så vinkade han, han såg glad ut och svängde in på den lilla vägen som går utanför våran balkong. Jag frågade hur det gick igår och lite sånt, sen sticker Mr ut huvudet från balkongen för att hälsa på exet. Det var så märkligt.. man kunde verkligen höra när exets mungipor föll i backen.. Och blev lite tomm i blicken och skulle heltplötsligt gå..
Hmm undrar om han fortfarande tycker det är så jobbigt? Det har gått ett bra tag plus att han har ju haft sin beskärda del av kvinnor, och har väl fortfarande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback