Gamla tanter ju!

Igår när jag skulle gå till Ica för att köpa lite grejjor OCH träffa favvo Frida så stötte jag på skrutt och exet i en lekpark, pratade lite med dom, sen var jag tvungen att dra vidare. Sen när jag kom tillbaka från Ica så var dom fortfarande kvar och lekte. Jag hade inge bråttom till något så jag satte mig och pratade med exet och lekte lite med skrutt. Tycker att det är skönt att man ändå kan prata, även fast han får en del fixa ideér för sig..
Iaf så pratade han så himla mycket om två kvinnor, jag kände igen deras namn (tror jag sett dom på fejjan) Funderade varför han pratade så himla mycket om dessa två, men så slog det mig att det kändes som han försökte förvarna, liksom smygberätta att "Dom här träffar jag" Va fan det skiter väl jag i! Kom och berätta när det är seriöst istället?
När jag kom hem så kände jag att jag var ju tvungen att facebook spionera, så klart! ;)

En av tjejerna hade skrivit i hans logg och tackar för skjutsen i morse, då hade han svarat:
"anytime... inte bokstavligen, att jag kör dig varje gång, men det var så trevligt att sitta o prata med dig att jag inte ville att du skulle åka så tidigt"
Ohoooo! Slick Rick!

En annan: Han och en tjej pratar lite fram och tillbaka om lördagen det sista han skrivit i konversationen är : "jo då, det var trevligt, o hade väldigt bra nattsällskap"
Men what?! Ofta man lägger ut sånt där att man har fuckat i helgen.. Inte jag som har heelaa min familj på fejjan, ja ja hans probs..

Ja sen var jag ju tvungen att kolla hur dessa kvinnor såg ut, och det slog mig att alla såg sååå gamla ut.. Visst han är 77:a men dom där kvinnorna såg ju ut att vara närmare 40. Fast samtidigt så är det nog lättare för honom att "få något" i den åldersklassen än i 25 års åldern. Jag var ju bara ett velande mellanting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback