Fuck Hello Kitty!

Jag är så sjuuukt trött på Hello Kitty, iaf på kläder.. Vad du än kollar på så är det ett stort jäkla Hello Kitty-tryck på skiten, helst jätte glittrigt och rosa också *får gåshud*
Detta blir ju inte bättre av att exet envisas med att köpa massa Kitty saker till skrutt. Mössa, tröjor, keps.. Senast så var det ett par skor liksom! Nä fy..

Gick in på Lindex och där var det en fröjd att gå in på barnavdelningen, inte en Kitty i syn. Lite söta Mumintroll och Bamse på sin höjd..
Hittade iaf tre så himla söta klänningar, två som jag köpte den tredje fanns inte i skrutts storlek, tur var väl det för då hade jag säkert köpt den också..


Denna köpte jag åt skrutt, 179:-, Lindex.


Denna också.. 179:-, Lindex.


Denna kikade jag på, men det var den som inte fanns i skrutts storlek, även denna kostade 179:- och kommer från Lindex. Köpte även vita strumpbyxor åt henne, ni vet hur fånigt små strumpbyxor kan se ut i bland när man plockar fram dom? Jag höll på att dö när jag plockade fram skrutts storlek i storlek 110... Petite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback