Friday!

Tjoho! Jobbade igår, känner mig lite trött.. Tror jag hade lite feber när jag stod där på jobbet, snorade och hostade som en tok gjorde jag iaf. Idag känns det bättre. Så jag har passat på att sopa (eftersom dammdugarn är sönder) svabbat, diskat, har även tryckt i lite hårfärg i håret så det håller på att verka..  Använder "såklart" Mood, billig och bra. Jag vill ju ha lite ljusare hår så att jag till våren/sommaren kan färga det kanon rött. Men jag vill inte bleka det igen, sliter som fan på håret, var inne på att göra slingor, men det kan ju också bli så sjukt fult.. Men så såg jag att den färgen jag valt ska tydligen göra mörkt hår lite ljusare, hur det nu ska gå till? Men jag håller tummarna, det vore ju kanon.


Gyllencendré heter färgen och kostade runt 5o spänn på Ica Maxi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback