Födelsedags firande

I lördags så åkte jag och Mr in till stan för vi skulle fira min födelsedag genom att käka middag på Patricia. Vi åkte in i så pass god tid att vi hann med en öl på en uteservering på söder. Årets första! Inte öl utan årets första på uteservering. Sen fick vi "skynda" till Slussen. Det hade vi inte behövt göra. A to da M och Simpa skulle bli 20 min sena, och E och A kom senare de också.
Det var en trevlig middag med grymt god mat! Och så klart trevligt sällskap!
Sedan gick vi till Skeppsbar för lite dricka och snack, efter ett tag så åkte A och E hem. Men Per,Moa och Andrés kom förbi istället. Det var kanon trevligt.
Vi ett började jag känna mig trött.. Jag och Mr hade ju vart ute dagen innan så man var väl kanske inte helt hundra.. Iaf så åkte vi hem, så en bit från hemmet så får vi för oss att vi iaf ska ta en sväng förbi Garaget.. Hmm var ju intressant. För de första, de två som blev gladast av att se oss var typ de som man hänger med minst, kanske därför de blev glada. Sen de två absoluuut fullaste på stället är de två som sa att de inte hade några pengar och inte kunde följa med och käka, jag sa till Mr när jag fick reda på att de inte "kunde" för de inte hade några pengar, att: "Fan ta dom om jag ser dom på krogen nån helg resten av månaden! Då ska de fan sitta hemma också!" Jag visste ju att det inte skulle bli så, men så skönt att de känner att de måste urskulda sig själva, "Shit asså jag är sååå trött!" Nää du är full.
"Asså jag har verkligen druckit gratis två dagar i rad, folk som bjudit mig!" Yeah right..
Bara så jäkla trist.. Men men jag hade det trevligt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback