Fekke!

Japp imorgon smäller det! Imorgon ska jag och Mr på fest på våran gemensamma arbetsplats. Förra året så var ju första gången vi hängde, han hade ingen att festa med och.. ja inte jag heller.
Iaf så ska det bli nice, de brukar ha grym mat, och mat är ju något som ligger mig varmt om hjärtat :) Sen blir det uppträdanden..Alcazar.. Kanske inte lika hett men ändå..
Så imorgon  på eftermiddagen så kommer min mor och far och hämtar skrutt. Hoppas de vill stanna på fika? Tänkte baka. Lika bra att jag ringer senare och frågar..
Så idag ska jag färga håret. Igen! Jag har äntliiigen hittat rätt röda nyans.. Har ju som sagt kollat överallt. Häromdagen var jag på ÖB och där av en slump så hittade jag exakt den rätta röda. Den var dessutom av mitt favorit märke (Mood) och den var ännu billigare än vad den brukar vara, 39 spänn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback