Färgat håret..

Färgade ju håret för ett tag sedan med den där Gyllencendré eller vad den nu hette.. Gjorde ingen större skillnad förutom att utväxten blev typ.. Gyllene.. Hade en förpackning kvar så jag körde i den dagen efter i förhoppning om att det skulle bli mörkare, icke.. Det blev bara ännu mer gyllene.. Tyiskt.
Ska nog köpa en färg som är.. ja bara brun. Utbudet av hårfärg är tyvärr inte så stort på vårat Ica så jag måste tyvärr bege mig någonstans och det vet jag inte om jag orkar idag.. Får helt enkelt gå med min gyllene utväxt..
Nej nu ska jag kolla om tvätten är klar sen ska jag ta mig en dusch sen blir det nog att bege sig till dagis för att hämta skrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback