Fan ta Eyjafjallajökull!!

Neeej jag ska inte flyga någonstans, tyvärr..
Jag jobbar som bekant på  Sveriges största internationella flygplats, kan ni gissa vilken?
I fylle fall.. så är det ju vulkanutbrott på Island, askan från utbrottet började sprida sig över Norge och vidare in i Sverige. Då askan kan få motorerna på planen ur funktion så ställde de in en del flyg.. Klockan 18 när jag slutade hade de ställt in allt flyg.. Idag så ringde min chef och berättade att de skulle inte ha öppet än längre till 18 idag och kanske kanske ha stängt imorgon.. Det vill säga inge jobb för mig. Va faan! Jag som jobbar så sällan så ska en vulkan jekel få förstöra? Min chef skulle iaf ringa tillbaka efter 15.. ok.. kl är nu 15.52.. Och berätta hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback