Ännu mer hår..

Ja alltså inte mer mängd hår än vanligt utan bara ännu mer skriverier..
Jag har ju gått omkring här med mitt gul-orange-bruna-guldiga hår och.. ja trivts. Lite ovant för mig att ha så ljus hår, sen att det var flammigt som fan är ju en annan femma. Så idag gick jag på hårfärgsjakt igen. Jag stegade på Apoteket och tänkte "Henna here I come!" Min tji fick jag.. de slutade sälja henna på Apoteket för flera år sedan för det var tydligen cancerframkallande.. Oj ja jag förstår att Apoteket inte vill förknippas med sådant, där ser man.. Bara för att det är naturligt behöver det inte vara snällt mot dig. Hoppade att gå in på Ica för där i färg hyllan har jag stått det senaste veckan så de skulle väl kalla på vakten om jag ytterligare en gång stod där och hängde. Så kom jag på att vi har ju faktiskt en frisör i vårt lilla centrum! Gick in där och köpte mig en hårfärg, hon ville bra gärna s hur mitt hår såg ut men jag vägrade ta av mig mössa.. Hon skulle nog bara komma med en predikan eller liknande, och det pallar jag inte.. Så nu sitter jag här med nytt klet i huvudet. Hoppas det blir som jag tänkt mig. Luktar gott gör det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback