What the fuck

Hmm ja jag messade Mr Mr igår och hörde om det kanske kunde bli nån liten promenad idag. "Kanske det" fick jag till svars. Hmm nu fick jag mess av honom där han skrev att han blivit väckt och hämtad så det blev ingen promenad. Kul. Jag svarade "Oj tack för den" för jag blev lite putt, känns som man måste hitta på nått så jeklaaa kul för att få med honom, eller typ tjinga honom. Nä usch.. Kan iofs nu känna att mitt mess var lite väl kort.. Men det är ju lite sent nu, messet har ju gått fram, fan. Jag har ingen rätt att bli sur, men det blir jag ju så klart.. Och han skrev ju faktiskt "kanske" i sitt mess, han skrev ju inte "Ja visst". Jag är dålig på det där med "kanske" jag ser det alltid som en möjlighet, fan måste sluta med det, blir ju bara besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback