Vem hade kunnat ana?

Ohh att dagen kunde bli så trevlig!
Pratade med Mr Mister på msn, han pratade om att han skulle till Ica och köpa snus, sen efter ett tag så sa jag att jag skulle till Ica och köpa en tandborste, genomskinligt? Nää inte så farligt va. Iaf så frågade jag honom om han skulle haka på, det ville han. Så vi gick genom den lilla parken som finns här i området för dom hade någon form av jippo, jag och Inez kollade lite på några kalvar dom hade, då träffade Mr några som han kände, då gick jag undan lite kändes som en bra idé.. Sen efter ett tag så märkte jag att han betedde sig konstigt så jag frågade om vi skulle gå "Ja, gärna blir så himla familjärt" Det kanske låter illa, men jag förstår vad han menar och accepterar det..
Gick till Ica och köpte det vi skulle ha, sen kom vi på att vi var lite hungriga så vi kom fram till att vi skulle käka pizza. På vägen hem kom vi fram till att vi skulle sitta ute på gården och picnica lite. Var himla mysigt. Sen så satt vi där ett bra tag, vi käkade godis och snackade lite. Inez var sitt gamla goa jag, ena sekunden as glad för att nästa sekund vara en riktig argbigga, men det är väl lite charmigt, eller nått..
Sen så kom ett av barnen på gården förbi, hon hade med sig en jääätte liten sköldpadda, det roliga är att jag pratade med Mr Mister bara för någon dag sedan om att jag tyckte han skulle skaffa en sån. Iaf sköldpaddan var sjuuukt söt, och sjukt liten som sagt. Den hette Alex. Känns ju som ett vanligt namn ett barn ger en sköldpadda? NOT! Dom ska ju heta saker som "Sköldis" eller "Skalman", you know..
Det bästa med denna dag är att det roliga inte är slut, ska snart över till Anna och ha lite seriöst brudhäng! Grymt!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback