Underbara helg!

Ja det har hänt en hel del i helgen, borde skriva om det för annars kommer jag aldrig göra det men jag vet inte om jag orkar?
Helgen har iaf vart sjukt mysig. Jag träffade Mr först när jag skulle åka hem, jag tog en taxi åkte dit han var och så åkte vi hem tillsammans. Vilken gentlekvinna jag är va? Finns ju inte ens ett sånt ord, är bara för att vi kvinnor jämt beter sig bra, eller hur var det nu?
Iaf så var det en sjuukt underlig kväll, det pallades äpplen, toaletter gick sönder, mängder av sex, en del tårar, folk hookade upp som man kanske inte hade trott, pussar offentligt! (eller ja.. blev lite pusskalas i taxin, kalas är också att överdriva)
Nä får nog ta tag i skrivandet imorgon kanske.

Imorgon ska jag jobba, Mr också. Tänkte att vi kunde åka buss tillsammans, men så jobbar han sent. Så typiskt..
Saknar lite. Pratar med han på msn nu och pratade på telefon med han för bara en halvtimme sen men det är inte samma sak som att vara med honom. Vill bara fråga när vi ska ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback