Trött!

Kom just hem, igen..
Och tröttheten bara flöt över mig. Känns som jag gjort 20 000 saker idag. Det har jag inte, inte ens 20 saker. Jag har gjort två saker, två ganska viktiga saker. Arbetsförmedlingen har jag ju berättat om. Nu här senast var jag hos Mödravårdscentralen, var ju drop in tid idag så jag var ju beredd på att få sitta där ett tag, tror jag väntade i knappt en kvart. Fick träffa en "tant" som jag känner igen från då jag gick där och var gravid, tyckte inte om henne då och jag tyckte inte om henne nu. Inez var på strålande humör och ville prata med mig en hel massa, det kan ju vara svårt då jag försökte lyssna på vad "tanten" hade att säga. Det som fick mig att bli förbannad var att "tanten" flera gånger sa "Kan du lyssna på mig?" "Hörde du vad jag sa nu?" Som om att Inez skulle vara nån form av störningsmoment.. Sen så fick jag inte inte mina vanliga p-piller för hon fick reda på att jag haft migrän, så jag fick minipiller. Ja ja bara dom funkar och fyller sina funktioner så är väl det skit samma. "Funktioner?" tänker du nu? I plural? Japp, jag vill ha mindre ont vid mens, vill ha mindre mens och vill kunna pöka utan att det blir nå kids. Mindre ont vid mens skulle dom fixa, angående mensen så kunde det bli så att man inte fick mens alls, det gör ju inte heller nått, sen så skulle dom ju så klart hindra en mot att bli gravid, förutsatt att man tar dom då man ska..
Så nu nästan längtar jag till min mens kommer så jag kan börja knapra, iofs så måste jag hämta ut skiten. Undrar hur mycket sånt där kan kosta måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback