Trött!

Ja jag borde kanske gå och lägga mig en stund så man är pigg till personalmötet, inte för att jag vet om det spelar någon roll. Om inte annat för att vara pigg till ikväll ;)

Jag hämtade min efterlängtade parfym idag, först blev jag lite orolig, luktade inte som jag mindes den (mindes iofs inte alls hur den skulle lukta) men nu när den liksom "satt" sig så luktar den kanon gott! Tycker jag iaf.. Jobbigt om folk runtikring mig tycker att jag luktar bajs..

Lämnade Inez på dagis idag, denna vecka ska hon vara hos sin pappa. Jag trodde inte jag skulle ta det så hårt men jag höll på att börja lipa när jag frågade henne om hon älskade mig och hon sa "Jaa!" och log stort. Finaste finaste lilla skrutt.

Satt och kollade lite kläder igår, hittade så jäkla fina stickade klänningar! Riktigt höstmys, med tanke på att klänning är det jag använder så är det ju smutt med lite varmare grejjor inför vintern. Hittade två kanon fina på Indiska och en på Åhléns, vill ha vill ha vill ha! Men dom kostade ju tyvärr en del, som allt annat.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite i Nikki Sixx´s Heroin Diaries får se om jag kanske somnar också.

Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback