The Streets

Kom igår på att the Streets är ju hur bra som helst! Lyssnade ju en hel del på dom, enligt spotify så släpptes "Original Pirate Material" 2002, det var väl då det började. Sen såg jag dom på Hultan, tror att det var jag och Marcus som såg dom. Var iaf riktigt jekla bra!

Igår var en underlig kväll.. Vi typ, grälade.. Han sa saker som fick mig att känna mig lite dum, jag hade tydligen gjort och sagt saker som inte var helt ok. Men om jag visste att det var så hade jag ju inte sagt eller gjort så.. Och att det blev en "grej" gjorde att jag kände mig dum, han försökte försvara det hela med att det inte var nån fara. Men det måste det ju vart.. Annars hade det ju inte blivit en "grej" Jag förklarade att det hela fick mig att känna mig dum, det var inte hans mening, och det tror jag. Men det hela kändes bara så jekla onödigt..

Sen så pratade vi om den konstiga situationen som uppstod hos Danne när vi kollade på fotbollen, det faktum att vi inte pratade med varandra. Och han hade också tänkt på det,men menade på att det är väl klart att det blir så. Ja tydligen, men är det inte märkligt att vi kan umgås själva huur bra som helst men inte ute bland folk? Känns som att vi kan umgås normalt innanför mina fyra väggar eller hos honom men så fort vi sätter en fot utanför porten så blir det annorlunda. Folk vet ju också att vi umgås en massa, jag skulle ju börja fundera om jag såg oss, "Men vad då.. Varför pratar dom inte med varandra?"
Det pratade vi också om, var han som tog upp det, det faktum att vi hänger varenda dag. Eller hela tiden var det ord han använde. Men han tyckte det var trevligt, han har aldrig umgåtts med nån så mycket som vi umgås.. (hmm borde inte det betyda något?) Så sa han det "Att det är ju tur att vi inte umgås så mycket med nån annan för då skulle vi ju inte kunna hänga så mycket som vi gör" Detta fick mig att utstöta ett litet "Naaaww" för jag tyckte det var rart, men han sa att han inte sagt det för att vara rar, nähä men det läät rart ändå!
Han sov här, ack så mysigt. Vaknade i morse och kramades lite, har aldrig hänt förut. Följde honom till dörren för att låsa, tänkte ge mig på att ge honom en puss som Kim sa, men jag vågade inte.. Åh så feeg man kan vara!

Idag kommer Kim hit! Tjohoo! Hon kommer hit efter jobbet, shit vad vi ska hänga! Vi kommer ju rent av tröttna på varandra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback