Sweet Dreams

I dubbel bemärkelse.. Ska snart gå och lägga mig, hoppas då på sweet dreams. Plus att jag sitter och lyssnar på låten Sweet Dreams med Beyoncé, tycker den är så jäkla cool! Fan om den här skulle spelas när jag var ute skulle jag dansa som en tok!
KIM! Var denna låten jag försökte komma på vad den hette när vi satt i bilen till David.

Planerna för veckan ser grymma ut! Imorgon så blir det arbetsförmedlingen och gyn, ja de två sakerna är väl kanske inte jätte grymma.. Men nödvändigt. Tisdag kommer mamma och pappa och hälsar på. Men jag måste nog erkänna att jag ser nog mest fram emot onsdag, kanske blir det en torsdag också? Ja jag hoppas. Men då hoppas jag också att jag får sova.. Sist var han ju bra jäkla märklig ha ha! Tror att det är alkoholen som gör att han beter sig så. Har vart med om det tidigare med honom. Tar min hand och lägger den på sin snopp, vet inte hur många gånger jag tog bort handen men han placerade den där igen, trodde aldrig att jag kunde tröttna på att ta honom på snorren men det kunde jag tydligen ha ha ha! Jag berättade för honom vad han gjort under natten, vi skrattade båda. Sen så sa han att han tydligen brukar bete sig så, då berättade han en liten anekdot med nån annan tjej, då skrattade jag inte längre.. Det var ju inte lika kul, eller hur?

Bittterfitta over and out

Ps. Ha ha kom att tänka på hur han skulle reagera om han kom över denna blogg adress, låt det aldrig ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback