Snällt snällt

Idag kom päronen över vi skulle köpa bältesstol till Inez, blev dock ingen för dom hade ingen här i Märsta. Så jäkla typiskt.. Men vi gick och åt på en resturang som ligger nere vid centrum, shit vad gott det var! Åt som en tok! Härligt. Pappa bjöd, han är snäll han, ja mamma också så klart.
Sen åkte vi hem hit och pratade lite, Inez fick visa sina skills med pusslet och det var trevligt.

Sen fick jag besök, på min begäran iofs. Eller nej jag bad honom komma med en sak och han kom över och hängde. Det var snällt, han var jätte förkyld men ack så söt. Vi gjorde inget speciellt, jag kom på att jag inte hade något att ta mig till jobbet med, så jag fick låna hans busskort. Rart, but whats friends for?
Det var mysigt att se honom, känns som om det var evigheter sen men det var bara i lördags. Vi gjorde inget, jo jag klappade lite på honom thats it. Imorgon ska jag jobba sen är det sagt att vi ska hänga, jag sa det till honom idag "Fan ta dig om du bokar in annat" Han sa då att han skulle stänga av telefonen så att ingen skulle kunna ringa. Kommer han ju INTE göra men iaf, tyckte det var rart.
Han hade testat nån nu parfym på jobbet, visst den luktade gott men den luktade som pappa inte som honom..

Ahh! det verkar bli av med Spanien resan! Blir i november, vi blir iaf tre pers. Jag, Sam och Nils, sen vet man ju inte det kan ju haka på fler människor, vore ju smutt som fan! Nils hade tydligen sagt att han funderade på att stanna i två veckor, det vette fan hur pigg jag är på. Det hela beror ju på hur det ser ut med Inez och så där. Jag kollade flyg och boende idag, flyg och boende för två veckor skulle bli 3800 om jag minns rätt. Det är fan ingenting! Sen blir det ju mat kostnader och lite sådant junk. Ohh vore så nice! Vädret i Madrid kan dock tydligen vara lite opålitligt i november, från strålande sol till spöregn och lite kyligt. Ehh jahapp.. Fan man får packa ner allt möjligt skit med andra ord.. Ja ja nu kanske jag inte behöver tänka på det än, måste ju få lite pengar först.. Exet skulle ner till banken imorgon och prata lån med dom, det låter bra, Är alltid en start.

Nej nu ska här sussas, ska upp tidigt och sen ska jag iväg och jobba. Tänkte hinna duscha och raka benen, så jag är slääät och fiiin :)

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback