Pyttipanna och helgens bravader del 1

Kom hem och kom på att jag inte visste vad jag skulle äta, slog mig då att jag har ju Krögarpytt i frysen, perfekt!

Ja ska jag börja berätta om min helg? Ok.
Jag ringde A-M för att fråga om hon ville haka på ut, från början var det tänkt att jag skulle åka in till stan tidigare med Inez och att vi skulle hänga alla tre. Men det pallade jag inte så A-M kom hit istället. Vi gick till systemet och köpte lite förnödenheter. Vi käkade med exet. Sen gick vi hem och jag började göra mig i ordning, sen drog vi till pendeltåget, på tåget så får A-M huvudvärk och hon såg inte alls så pigg ut. Jag tyckte själv klart det var tråkigt, av två anledningar, dels för att hon pratade om att åka hem och sen för att jag av rent egoistiska skäl började fundera vad jag skulle ta mig till.. Så jag ringde Marcus, han skulle inte på Dream Theatre som det var snack om men däremot så var han tvungen att vara kvar längre på jobbet. Han trodde han skulle kunna dra vid halv elva, sen så skulle vi ses..
Nöjde mig inte med det för när vi kom fram till Södra så kom jag på att jag skulle ringa André också, han skulle ut men det skulle bli senare.
Sen får jag för mig att ringa Robin, ett ex som jag var tillsammans med för typ tio år sedan. Han var ute och käkade med sin mor och Mats och det blev en sån liten märklig situation. Vi pratade lite, sen efter att vi pratat så fick jag ett mess av honom där han undrade vad jag egentligen ville. Jaaa juust det hade jag tydligen glömt att säga, så jag skickade ett mess tillbaka och undrade om han inte skulle haka på ut. Han var på. Under tiden så har A-M´s huvud blivit bra och hon är helt plötsligt taggad. Bra där! Vi beger oss mot Broder Tuck för det var tänkt att vi skulle på Gush spelning, när vi kommer dit så känns det lite dassigt, så vi sket i det och drog till Kelly´s. Det visar sig att jag fått ett mess av Robin och han undrade vart vi skulle, plus att han undrade om vi skulle knulla. Ehh nä. Saken är ju den att sen vi var tillsammans så har min kropp förfalligt en del kan man ju säga, visst vi träffades för fem år sen och nuppade men det var ju innan jag vart gravid då var jag ju fortfarande ganska fast i skinner och tuttarna satt där dom skulle.. Han tyckte jag var fånig. Hmm må så va, plus att den största anledningen för att jag inte tänker nuppa med honom beror ju på Mr Mister. Men det ville jag inte skriva ifall han skulle nämna det när A-M var med. Iaf så lovar jag bort A-M till honom om han ville ha nått..
Ja iaf vi kommer till Kelly´s, vi hittar Robin. Kul som fan att ses, var ju ett bra jäkla tag sedan. Vi sitter och snackar om vad minns jag inte riktigt, sen så kommer André, det var också kuul! Jätte länge sen jag såg honom!
Jaa just det, det kanske jag ska skriva.. Anledningen för att jag mer än gärna åkte in till stan var för att Mr Mister skulle ut med sitt jobb just i stan. Och vi hade pratat om att mötas upp. Vid nio satt dom fortfarande ute på Arlanda och drack öl, minns inte riktigt hur mycket klockan var när jag fick reda på att de skulle till Sumpan och gå på Garbos.. Hmm jag har aldrig vart där, men jag har hört att det är köttmarknad där, så jag kan väl erkänna att jag inte var helt nöjd med att han skulle dit, så jag tacklar detta på mitt sätt genom att mobba honom för att han ska dit. Så typiskt mig..
Efter ett tag så beslutar sig Robin för att dra med A-M. He he så det kan gå! Han frågade mig om det var ok, om jag inte skulle bli arg och så där. Ehh varför skulle jag? Tio år sen vi var tillsammans, fem år sen vi nuppade sist. Och jag kommer aldrig bli kär i den karln igen, eller iofs man ska aldrig säga aldrig, det är nått jag lärt mig. Jag skulle ju inte vilja "gå på" honom nu, efter svägerskan.. nej nej. Dom gjorde visserligen inte så mycket mer än att hångla, vad jag fick höra iaf.. kan ju hemlighållas saker också..
Jag har messat och pratat lite med Mr under kvällen och sista gången vi pratade så kom vi fram till att jag skulle ta en taxi och åka och hämta upp honom, inte likt mig. Har jämt vart killarna som åkt förbi och hämtat upp mig. Så det kan bli..
Iaf.. vi lämnar André, Robin och A-M tar en svart taxi till Haninge, jag tar en riktig taxi och beger mig mot Sumpan..

Fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback