Oro

Ja jag känner en viss oro i kroppen, lite stressad på nå vänster. Satte mig ner för att komma underfund med varför jag känner så här. Så kom jag på det.. jag har inga planer för kvällen, eller jo planer finns men inga planerade planer. Förstår du? Kim kommer hit (jippiiee) sen blir det tydligen bira och grejjer, men mer än så vet jag inte.. Jag skulle vilja ha meeer planerat. Typ:

16:15 Kim Kommer
16:16 Häng med Kim påbörjas
17:30 Hänget avbryts på grund av mat
18:00 Mat har ätits
18:01 Häng med Kim fortsätter
19:30 Färd ner till Sätuna påbörjas
19:45 Anländer hos David (?)
19:46 Samslaget häng påbörjas
20:30 Cider kanske?

Osv osv..

Ja nu överdriver jag en smula, men jag skulle vilja veta om det blir nå alkohol relaterat häng och i så fall vart? Jag vet att det inte är alla som har samma planerings behov som jag, men det är väl kanske för att jag är morsa, sen så har jag alltid velat veta vad jag ska göra.. Men sen när jag väl gör.. ja vad det än är så är jag öppen för förslag och spontan. Såå jag är ju inte riktigt ett planeringsfreak. Så det såå..

Men bara Kim kommer nu så blir jag glad, eller gladare!


                                           
Om du googlar Kim är det tydligen denna Kim (Lil Kim) som först dyker upp, detta är INTE min Kim. Min Kim är mindre blond, mindre negress och mer påklädd. Iaf senast jag träffade henne.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag får tacka för att du iaf upplyser om att jag är mer påklädd än lil kim.. för jaaaaa det är jag.

2009-09-13 @ 02:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback