"Ny" garderob!

Var ner i mitt gamla förråd och hämtade hit en massa gamla kläder som jag ju trodde skulle passa nu, och visst sörrö! Nu har jag utökat min garderob med 6 kjolar, 1 jacka, 3 t-shirts, 8 linnen, 1 långärmad tröja OCH.. hör och häpna två par JEANS! Det du! Jeans! Kan inte minnas senast jag hade jeans på mig, men det känns bra. Fick lite kvälls besök och jag tror att han försökte kolla hur min rumpa såg ut i jeans, eller jag är ganska säker på att så var fallet, fast det känns lite konstigt att säga. "Hallå! Han ba försökte spana in min röööv!" Ja men så var det, han sa ju till och med "Jag vill ju också kolla" sa då att han fick kika i smyg..
Det är ju också en grej.. Jag spanar inte på mina vänners rumpa (ledsen Kim, Angelika, Heidi mfl)

                                                
                                                          Inte jag.. min röv är större, mer av det "goda"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback