Nämen!

Var ju ner till Arbetsförmedlingen för att lämna in meriter. Trodde att det skulle ta hur lång tid som helst, men det var inga problem. Gick hur smidigt som helst, plus att han som jag pratade med var riktigt trevlig och vettig. Han tyckte att jag hade strålande arbetserfarenheter, det var ju kul att höra! Så nu ska här skrivas grymmaste CV:et i historien sen är det jag som ska åka ut på en tur och visa upp mig och dela ut CV:n!

Ohh jag har en sån där snyggdag idag, men till skillnad från Missextra och Kissie så händer det bara då och då. Dom är ju så snygga hela tiden... Ehh..
(om du har tråkigt och mycket tid över så kolla upp dessa brudars blogg, hett tips)

Snart ska jag hämta skrutt, sen ska vi bege oss ner till Mödravårdscentralen, mama need´s some pills!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback