Mmmacka..

Har just kommit hem från Danne efter att ha tittat på fotboll med Danne (såklart) Börre och Sam. Det var nice att hänga lite.
Exet ringde idag och var på väg hem från jobbet för han kände sig lite hängig, han undrade om det var ok om han hämtade Inez från dagis. Ja det är klart för annars skulle dom typ inte träffas nånting denna vecka så det tyckte jag var bra.
Plus att det skulle ge mig en möjlighet till lite närgånget häng.. Men så blev det så klart INTE. Tror det beror på att jag rakade benen och lite andra regioner. Är nämligen så att så fort jag gör mig "fin" så blir det inget action. Men däremot när man är hårig och stickig som ett jekla piggsvin, dååå jäklar!
Sitter nu här och känner mig lite.. frustrerad? Men till min tröst har jag knäckebrödsmackor och O´Boy. Inte illa det heller.



                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback