Middags sällskap!

Japp jag får sällskap. Underbart. Grymma köttbullar och grymt sällskap, kanske lite grymt hångel, som grädden på moset!

Jag blev erbjuden en lägenhet idag genom Sigtuna Hem. Jag blev eld och lågor, tills jag såg hyran på den.. över sex tusen för en tvåa.. Ehh nej tack.. Den är ju kanon fräsch men jag har verkligen inte råd med så mycket pengar på en lägenhet, sen får den vara hur fräsch som helst..





Planlösning, 57 kvm lägenhet..




Vardagsrum




Vardagsrummet igen..




Sovrummet




Badrummet




Ja det är ju inte så att jag skulle bli ledsen om nån sa "Men du.. det är lugnt, jag betalar din hyra så länge du vill bo där" Okej!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback