Ledbruten

Man kan säga mycket saker om min soffa, den är färggrann, liten, mönstrad, billig, cool. Men att den är bekväm det vore att ljuga. Vaknade just up efter några timmars sömn i denna lilla historia, nu kan jag typ inte röra på mig..
Som jag trodde så kom han inte förbi idag, vi pratade lite på msn, thats it. Han var inte inloggad på msn när jag vaknade så jag kan tänka mig att han åkt hem. Så jag skickade ett mess men han svarade inte, så jag kan tänka mig att han sover. Klockan är ju ganska mycket, man kanske borde gå och sova. Skrutt kommer ju imorgon, kan ju vara nice om jag är pigg då. Åhh hoppas det är fint väder, då kanske vi kan gå ut på en promenad eller leka i nån lekpark. Tycker det är mys att min lilla tjej kommer imorgon!
Kanske kan få med sig Mr Mr, ut på en promenad? Ja ja don´t get your hopes up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback