Jahapp

Behöver jag ens säga att det inte blev nått eller?
Jag blev lite så där paranoid och inbillade mig att han hittat min blogg och sen blivit rädd, för rätt som det var så blev han även väldigt tyst på msn.. Hmm kan ju iofs ha en vettig förklaring, som t ex att han tittade på hockey.
Jag har tänkt på det där om han skulle hitta min blogg, piiinsamt! Och OM det skulle bli nått mellan oss så skulle det vara pinsamt då också. Då kan man ju fråga sig varför jag fortsätter att skriva? Jag tycker det är kul, sjukt.. befriande? Sen så vet jag inte om han skulle tycka det var så intressant att läsa allt detta.. eller jo förresten, han är ju ganska nyfiken, även fast han har svårt att erkänna det.

Han är fin.

Jag sa det till honom igår.
"Hee detsamma.."
Tänkte att "Oj vad hjärtligt.."
I samma sekund säger han:
"Jag är verkligen jätte dåligt på att få höra sånt där"
Hmm ja det är sant, men inte alls i närheten så dålig som att säga det tillbaka..
Är inte därför jag säger det, säger det för att det är så det är.
Så jag svarade:
"Hmm ja men det är bara att vänja dig.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback