Huuur kunde jag glömma!

Japp japp här kommer det lite skvaller, nyheter, information. Ja kalla det va fan du vill ;)
Igår så pratade jag med Sam så berättade han att mitt ex hade skrivit på sin status på fejjan att livet hade fått en vändning och att han var så hiiimlaa glad. Var tydligen flera stycken som hade kommenterat det och det var flera som "Gilla" det. Vet inte om Sam frågade om jag visste vad det berodde på men det måste han väl ha gjort, jag sa att jag trodde att han träffat någon. Han har ju vart så jäkla hemlig plus att han vart på så sjukt bra humör senaste dagarna, har ju vart kul att prata med honom till och med. Sam undrade om jag inte var nyfiken, jo visst är jag det men då är ju inte så att jag håller på att gå sönder. Det som jag tycker är lite märkligt det är ju att han sa när vi gjorde slut att det skulle ta såååå lååång tid innan han träffade nån ny, iofs det är ju lätt att säga, jag menar man kan ju inte veta hur lång tid det tar, men det är kanske därför också som man inte ska säga nått?
Idag iaf så kollade jag exets profil på fejjan, såg jag även att det stod "Johan är nu inte längre singel" Se på tusan, då är det väl sant. Kändes lite märkligt, blev absolut inte ledsen, jag hoppas bara att hon tycker om Inez och är bra emot henne. Det är det viktigaste. Jag berättade för Heidi, Heidi tyckte att Johan skulle berätta om han träffat nån ny, jag förstod inte riktigt varför, det har ju inte jag med att göra men visst vi har barn tillsammans. Äsch, tack vare internet får man ju reda på saker ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Kim

När pratade vi sist?? Jag har ju missat hur mkt som helst? Men det låter som att du och Mr har typ ett förhållande nu... faktiskt.. vad är skillanden mot ett Riktigt förhållande? Jo att han inte kan ge med sig... puss puss

2009-09-18 @ 21:52:56
Postat av: Kim

När pratade vi sist?? Jag har ju missat hur mkt som helst? Men det låter som att du och Mr har typ ett förhållande nu... faktiskt.. vad är skillanden mot ett Riktigt förhållande? Jo att han inte kan ge med sig... puss puss

2009-09-18 @ 21:53:29
Postat av: Anna

Där ser man...ja de e ju inte alltid dom berättar om dom träffar nya. Även om man har barn tillsammans. Ja å Alvas pappa pratar ju inte ens m varann. å de helt på hans initiativ. Ja tycker dock de e skittråkigt för vi kommer ju aldrig kunna ha ett bra föräldraskap å Alva kommmer ju säkerligen att fundera varför! Ja ja hur som hellst så hoppas ja verkligen att den här tjejen är en bra tjej mot Inez. =)

2009-09-19 @ 17:59:21
URL: http://annatornhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback