Helgens bravader del 2

Ja jag luckas nog få tag i den enda taxin som körs av en svensk, dessutom var han smålänning, hette Patrik och kom från Markaryd. Shit vad jag kommer ihåg bra, har nog bättre minne på fyllan än i nyktert tillstånd. Iaf så beger sig jag och taxichaufför Patrik mot Sumpan och mot Garbos, jag informerar Patrik om att han vi ska hämta upp kan vara en smula full man att han är en skötsam kille. Varför jag kände att jag var tvungen att säga det för vet jag inte, trodde kanske inte att han skulle få åka med annars?
Iaf så dyker Mr upp, shit vad glad jag blev. Var typ det bästa som hänt under hela kvällen. Han sätter sig i bilen och vi börjar alla tre snacka lite. Rätt som det är så vänder han sig emot mig (han satte sig i framsätet) och säger "Hej förresten, har ju inte ens hälsat på dig, hej" Och rätt som det är så pussas vi, vi avbryter pussandet tittar på varandra precist som att "Oj oj vad hände här då? Fast what the fuck!" och så pussades vi lite till. Det är först nu efteråt som jag fattar hur komiskt det var, och hur komiskt det måste sett ut.
Vi åker hemmåt, av nån anledning som jag inte minns så åker vi hem till Mr. Spelar ju verkligen ingen som helst roll, var så länge sen vi var där bara.
När vi kommer hem till honom så lyssnar vi lite på musik. Bland annat en låt som han skickade några text rader av när vi pratade på msn, en lööv song. Vi låg och tok kramades, fick för mig att han såg lite tårögd ut, ja på mig rann ju tårarna så klart. Var så oerhört fint.
Efter ett tag så ska han gå på toa, jag är trött som en tok så jag lägger mig tillrätta i sängen och slumrar nog lite när jag hör världens brak, nått gick garanterat sönder. Jag låg och funderade på vad det kunde vart, handfatet? Duschkabinen? Orkade verkligen inte gå och kolla vad som hänt, i samma sekund hör jag "Aaann-Sooofiiie!" Jag går mot badrummet för att i hallen mötas av vatten, kliver vidare ut i badrummet och ser Mr stå och hålla i delarna av toaletttanken. Vad kan man göra annat än att skratta? Mr skrattar också samtididt som han grämer sig som bara den. På nått sätt så lyckades han pajja tanken när han skulle sätta sig. Anledningen till allt vatten är den där flytgrejjan i toaletten som bestämmer om det ska i mer vatten, inte har nått att flyta på (bra förklarat va?)Så det bara rinner ut en massa vatten. Iaf så "lagar" vi den med hjälp av en gammal sladd, och går hem till mig. Riktigt roligt.
Dagen efter så vaknar vi vid typ kl 15, 16 skulle exet komma med Inez så Mr får lite bråttom att hinna hem. Det var dessutom tänkt att jag och Inez skulle åka till päronen, men jag är alldeles för trött. Hör av mig till Mr och vi kommer fram till att vi ska gå och köpa lite mat och film. Sagt och gjort. Vi käkar, sen lägger jag Inez, så börjar vi kolla på film. Åhh vi har det så mysigt!
Vi hade inte sex på lördag kväll, men jag lät honom så klart inte gå därifrån "tom hänt" nej nej, tog hand om honom i sann Anna Anka style!

Kommentarer
Postat av: Kim

Det blir ju snart en novell av detta... he he.. tyckte det där i taxin va jätte roligt...och shit så glad jag hade blivit om jag va du.. hi hi..

2009-09-29 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback