Håravfall

Igår så var jag ju hemma hos Anna på tjejkväll, det var trevligt, var dock lite ovant att umgås med bara tjejer så där, tjejer är ju inte min starka sida. De få tjejkompisar jag har försöker jag iaf hålla hårt i. Men det var nice, vi käkade alldeles för mycket och pratade säkert alldeles för mycket också. Skrutt var med och hon var en liten solstråle, uppförde sig exemplariskt, om man får säga så utan att låta som nån jävla pretto morsa.
Sen så kom Erik hem, trodde han skulle säga nått om hur det blir med lägenheten men icke. Men dagen därpå så berättade han att han och hans bror skulle försöka börja sälja den i november.. Ok. Dom frågade hur det kändes och så där, hmm ja hur tror ni? Men samtidigt är ju inte det nått dom kan ta hänsyn till. Knepig situation både för mig och dom.. Mest för mig skulle jag iofs tippa.
Kom hem och mådde skit.. Inez somnade och tur var väl det för jag satt här och grät ögonen ur mig. Under tiden pratade jag med Mr Mister på msn, han gjorde väl sitt bästa för att få mig att tänka possitivt men jag kände mig bara så ledsen och bitter (så klart!)
Sen så ringde Erik och berättade att han pratat med sin bror, och de hade kommit fram till att de skulle sälja först efter stambytet, det vill säga om typ ett år. Det är bra för mig. Samtidigt som jag inte förstår varför dom inte tänkt så tidigare, jag menar om man vill ha en sån stor vinst som möjligt så väntar man väl in sånt dära? Visst hyra och sånt under ett år blir ju lite pengar att betala, men det betalar ju jag. Plus att det kommer ju inte ens upp i närheten av vad ett heelt nytt badrum kostar. Jag kommer iaf få betala Eriks brors ränta, det var väl vilkoret han hade. Hyran kommer bli 400 spänn dyrare men det kan man väl ta, jag har ju nånstans att bo liksom..
Skickade ett mess till Mr Mister och tackade för att han stod ut med mig trots att jag var en sån bitterfitta, jag fick ett rart mess tillbaka som värmde mitt hjärta.
Ja ni kanske undrar varför jag har "Håravfall" som rubrik och jag inte har skrivit ett skiiit om hår? Jo men visst sörrö här kommer det; Jag tappar hår som en tok, så där som man gjorde efter förlossningen, men det är ju kanske inte jäätte konstigt med tanke på att man gått omkring och oroat sig för att bli hemlös. Idag när jag stod i duschen så stod jag och grät för att jag tappade så mycket hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback