Han tycker om mig

Japp det gör han, han sa det flera gånger, säkert två.
Vi satt här hopkurade, så där tätt och ihopslingrade, nästan så man inte kunde avgöra vart det ena benet började och den andra armen slutade. Så frågade han nått i stil med:"Hade du kunnat föreställa dig att det skulle bli så här för ett halv år sedan?" Hmm nä men det är klart jag hoppades.
Sen så pratade vi lite om våran "situation". Ni som läser det som nu kommer att skrivas kanske har svårt att förstå hur bra det är, kanske har svårt att förstå hur man överhuvudtaget kan vilja sätta sig i denn "situation". Jag tycker det är kanon bra och har faktiskt inte alls svårt att förstå.
Han sa bland annat det som han alltid har sagt, det som får det att hugga till i hjärtat, att han inte vet om han tycker tillräckligt mycket om mig för att det ska vara grunden för ett förhållande. Samtidigt som han säger att han tycker om mig och så där, jag frågade honom om han tyckte mer om mig nu än för några månader sen "Ja det är klart! Nu känner vi ju varandra bättre. Klart jag gör det" Ja du Kim du hade rätt, jag har väl fått dom vibbarna jag också men inte vågat hoppats..
Men samtisigt så fick jag bekräftat att vi har nån form av förhållande, han tycker däremot inte om att sätta namn på saker, kan tänka mig att han menar ord som "tillsammans", "pojkvän", "flickvän". Han frågade hur jag kände, och jag sa att jag trivdes med hur situationen var. Han sa då att han trodde att jag skulle tröttna "För det gör tjejer" Han menade på att tjejer vill att det ska "hända" saker, och visst det stämmer men samtidigt så har vi hållt på så här i ett halv år. Varför skulle jag tröttna nu? Som Heidi sa:" Ja men vem vet vad som kan ha hänt om ytterligare ett halv år?" Jag säger inte att jag inte kommer tröttna, men det är väl bara ta det som det kommer och hoppas på det bästa?
Han är även orolig för att hans "utrymme" ska försvinna om han inleder ett förhållande, jag tror att det är ett sånt klassiskt orosmoment för killar när ett förhållande analkas i horisonten, tror att de blir så jekla skitnödiga. Iaf så förklarade jag att jag aldrig skulle komma på tanken att förbjuda den jag är tillsammans med att ha "sitt". När man var yngre så brydde man ju sig inte om sånt. Men säg att jag och Mr var tillsammans och jag förbjöd honom att göra nått. Vad blir resultatet? Jo han blir missnöjd och sen så skulle jag må dåligt för att han är missnöjd, allt detta för att jag har förbjudit honom att göra det han vill. Med exet kunde jag ifrågasätta om han var tvungen att jobba så länge, eller repa så mycket, men vi har en dotter tillsammans och det var mest för hennes skull som jag inte ville att han skulle hitta på tusen saker, utan träffa henne istället..
Jag pussade honom på pannan vid nått tillfälle och sa:" Du är fin" mitt hjärta fladdrade till en smula när han sa "Du också"
Sen så frågade jag om det var ok om jag pussade honom hej då när han gick på morgonen. Är så många gånger man stått där i dörröppningen och liksom "Ehh.. ja.. hmm.. ha det så bra då så hörs vi..eeh." Och så har man vinkat lite lamt. Han frågade nått, minns inte exakt.. men nått i stil med "Som pojkvän ock flickvän typ?" Hmm nej, svarade jag, mer för att bara känna att du inte kommer hit bara för att hänga och sen kanske nuppa. "Men så är det ju verkligen inte, är ju inte därför jag kommer hit, jag behöver inte ens göra det, nöjer mig med att kanske bara mysa" Ahhh hallå? Tjejer huuur kan ni ha undgått denna lilla go bit? Helt otroligt. Han är fin!
Sen gick vi la oss och hade sex, oj oj. Härligt att käka piller igen, känns som "avsluten" blir som dom ska, om ni förstår vad jag menar?
Han började sent idag och slutar sent, så klart. Så frågade jag honom om han inte kunde komma hit imorgon kväll (alltså idag) "Ja det skulle jag ju kunna göra men det blir ju ganska sent?" Hallååå! Det gör inget! Är ju inte så att jag lägger mig kl åtta, sen så är det ju så att om han skulle ringa mig kl fyra på morgonen och fråga om han fick komma över och sova så skulle jag säga ja.. Men vi får se om han kommer, han sa ju iofs att han skulle göra det, men mycket hinner hända.
Jag frågade även vad han skulle göra på fredag, jag är ju barn "fri" så jag hade tänkt att kanske ta mig en liten utgång. Då berättar han att han ska ut med jobbet, dom ska ha typ avtackning för hans chef, och dom skulle ut i stan. Så säger han "Men gå ut du, så kan jag ju komma dit du är sen" Raring!
Imorse när vi satt och käkade så sa jag "Undrar om man skulle till Eurostop?" Mr:"Åh mäh, låter ju kul. Kan du inte åka dit imorgon så kan vi åka tillsammans?" Ojoj han tar initiativ till att fråga om han får följa med på saker som jag ska göra, nog första gången det händer. Så klart så struntade jag i att åka dit idag, tar det imorgon, med ypperligt sällskap.
Oj oj det sades så mycket rart och fint under gårdagskvällen och morgonen, fick mitt hjärta att fladdra som en liten fjäril. Fint! Tyvärr så minns jag ju inte allt, men om jag kommer på nått mer så förstår ni ju att det dyker upp här.
När han skulle gå så följde jag honom till dörren, stod och pratade lite. Sen så sträcker han sig efter mig och vi pussades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback