Ethan Embry

När jag gick i gymnasiet så blev jag tipsad om en film som hette Empire Records, tror bara jag sett den en gång och DÅ tyckte jag den var jätte bra, plus att Mark var ju så söt. Mark heter Ethan Embry på riktigt. Han var med i en film på tv häromdagen som på svenska heter "Alla var där", den har jag också sett för hundra år sedan, om jag inte minns fel så heter han Preston i den filmen. Inte allt för länge sen så såg jag "Celeste in the city" och där är han med, spelar Kyle.
Ja summa sumarum är att han är pojksöt. Riktigt söt.
Filmerna kan jag absolut tipsa om, om man gillar High School filmer!

                                             
Så här såg han ut i Empire Records, söt liten pojke, vill minnas att han skejtade i den filmen. Gjorde ju säkert sitt till också. Hade ju en förkärlek för "sådana" pojkar.


                                                              
Lite äldre men ack så fin, han är så där söt. Han måste ju bara vara snäll? Man kan ju inte se så snäll och söt ut och sedan vara hustrumisshandlare, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback