CK Summer!

Jag har ju faktiskt fått två parfymer, men jag har ändå inte kunnat släppa CK Summer. Så idag beställde jag den från NordicFeel, vet inte om det var jätte smart då jag inte vet hur det kommer se ut med pengar nästa månad, men det borde inte vara nå problem..
Så här står det om den:
"CK One Summer 2009 öppnar upp med mynta, gurka, lime och bergamott för att övergå till vattenackord, gröna äpplen, rosmarin och vattenlotus. Doften avslutas med rom, sandelträ, träiga noter och sjögräs."
Dom fyra sista målande orden för att beskriva hur den doftar är ju spännande, "rom, träiga noter och sjögräs" Jag kommer lukta pirat med andra ord! Coolt!

                     
                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback