But whyyy?

Efter att ha levt mitt liv i 27 år och några månader så borde jag inte längre bli förvånad när saker skiter sig för mig. Som tex att det tog 40(!) min att åka från Märsta till Upplands-Väsby, det är två stationer! Sen när jag väl kom fram så var den lagade mobilen jag skulle hämta inte lagad, jahap bara att vänta i två veckor till..
Plus att jag var på jobbet, lyckades skrapa ihop typ 4 pass den närmaste månaden.. Värdelöst.
MEN! det gick iaf bra hos arbetsförmedlingen! Fick prata med en grym handläggare som inte tvingade mig att gå den där jävla introduktionskursen, det tackar jag ödmjukast för!
Plus att jag var på H&M och lyckades få på mig massa med kläder av en viss storlek som var aaas länge sen jag fick på mig! Happy! Hittade en as fin klänning, blev sååå kär! En grå, kort, med trekvarts ärm, kostade 199:-, inte mycket, men jag började översätta dom kronorna i mjölk, middagar och en massa nödvändigt. Det var med en klump i halsen som jag hängde tillbaka den..
Men imorgon ska jag gå till mitt gamla förråd och hämta hit kläder som jag förut växte ur men som nu kanske passar igen. Håll tummarna!

Kvällen var iaf trevlig, lite kort men trevlig. Man får ju inte bli girig. Var ju en bra kväll igår också.. nä den var inte "bra" den var GRYM! Maahh gaahh alltså..


                                    

                                                                      Fin klänning, H&M,199:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback