Är det jag som är dålig nu?

Jag gick och hämtade skrutt idag, sen så gick vi och plockade lingon. Eller jag plockade, Inez gick mest omkring och sjöng, men det var bara mysigt!
Sen när vi är på väg för att gå till den större skogen för att kolla lingon så ringer skrutts pappa och ber om ursäkt att han inte hört av sig tidigare men han hade sovit. Jag skickade ett mess till honom i morse och undrade om det var ok om jag gick förbi och hämtade min post. Sen trillade poletten ner på mig, kollade vad klockan var, nästan halv fem.. Och han vaknat nu? Alltså har han vart hemma idag.. Då undrar jag varför jag hämtar henne om henne om han är hemma? Och det är ändå hans vecka denna vecka.. Känns så fittigt att det ens ska behöva bli en grejj, saken är ju inte att jag inte vill ha Inez, det är ju att det ska vara rätt liksom.
Vi gick dit efter våran lilla promenad, Inez knatade in och började ta av sig skorna. Exet menade på att "Neej dom ska du ju ha på dig du ska ju följa med mamma" Hmm. Jag frågade då vad han skulle göra, och han skulle åka och lämna havre till nån kompis. Jag sa att jag tyckte det var trist att han inte "ville" ha henne när han ändå var hemma och när det ändå var hans vecka. På det svarade han:"Jag visste inte att vi börjat med varannan vecka.." Hmm ok, jag har sagt "I september börjar vi" sen i början av augusti..Men men..
Han "gick med" på att ha Inez idag, jag frågade dessutom Inez om hon ville vara hos pappa och det ville hon. Sen när jag gick så gav exet mig en sån blick som gjorde mig bra sugen på att klappa till honom, jävla röv.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nehej nehej..... du är inte den dåliga Ann-Sofie. Asså om de e hans vecka så är det han som ska hämta henne å även vara med henne. Så att du känner dej frustrerad över det är fullt normalt. Ja skulle oxå kännt att ja ville klappa till.=) hehe

2009-09-11 @ 12:58:48
URL: http://annatornhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback