Åhh myyyys

Åh jag är så glad!
Igår så jobbade jag så efter det så skulle jag hänga med Mr Mister, gick omkring hela dagen och var alldeles glad. Såg fram emot att få träffa honom, kanske pussas lite och vem vet? Kanske lite nupp? Jag fick sluta tidigare, det var ju bra för då skulle jag ju komma heeem tidigare, till det som väntade mig. Iaf gick jag på toa och till min förtvivlan så får jag mens! Jag höll nästan på att börja lipa, så jävla typiskt.. Men jag såg det goda i det hela, jag kunde börja käka mina piller! Alltså mina p-piller. Så jag var tvungen att gå till Apoteket. På väg dit slog det mig att jag vet ju inte hur mycket skiten kostar, jag kollade mitt konto och hade 406 spänn kvar, hmm ok. Gick till Apoteket och frågade vad pillrena skulle kosta "160 kr" It´s a deal!
Jag kommer hem diskar lite, sätter mig framför datorn. Mr Mister är online, frågar vad han gör och om han inte ska komma över. Sagt och gjort. Han kom hit och vi käkade och kollade på tv, sen när vi käkat så diskar han! Jag blev alldeles varm i hjärtat, satte mig på en stol och bara njöt. Fan vad härligt.
Sen kollade vi på lite mer tv, käkade popcorn och drack mammas hemmagjorda saft. Härligt! Sen så kände jag hur trött jag blev så jag sa det "Jag tänkte duscha sen tänkte jag nog lägga mig" Han tittade lite underligt på mig och sa "Ehh ja asså jag hade ju tänkt och sova här, ehh om det är ok?" Hihi söta lilla du jag hade nästan tagit förgivet att du skulle sova här, och det är klart det är ok, mer än ok, super ok!
Vi la oss, jag hade funderat några gånger under kvällen om jag skulle säga nått om att jag hade mens, men jag våågade tydligen inte, Så jävla fånig. Men det blev lite kel, tror han hajade hur läget låg till iofs.
Sen så vaknade vi, myste en massa och kollade på Dirty Dancing hihi. Min mobil ringde typ hela tiden av någon anledning, jag valde att inte svara. Så ringde Mr´s mobil, och han svarade inte heller. Sööt!
Sen vid fyra klädde vi på oss, han gick hem och jag gick och hämtade skrutt. Tur att jag har sällskap av den lilla donnan annars skulle jag nog längta ihjäl mig, eller nä kanske inte, men en smula..
Jag sms:ade Mr och berättade att jag köpt en ost, hela kvällen igår tjatade jag om ost. Han sa att han hade ju kunnat ta med sig ost om jag sagt till, men det skulle ju kännas dumt. Iaf fick jag ett mess tillbaka där han grattade till min ost så berättade han att han kände sig sjuk igen, jag hävdade att det underbara sällskapet han haft hade hållt sjukdomen borta. Han skrev tillbaka "Vi säger så för att det låter bäst :)" Charmig.. Berättade att jag tänkt bjuda över honom på hemmagjord blåbärspaj, men jag visste ju typ svaret eftersom han just sagt att han kände sig sjuk igen. Så det får bli någon annan gång..

Kommentarer
Postat av: Kim

Låter som att du har haft det toppen... längesen man hade det så där.. :) Det unnar jag dig iaf gumman.

2009-09-18 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback